Naše prodejny jsou v listopadu otevřeny i v sobotu! Praha 10-16h, Uherské Hradiště 9-12h. Více ZDE.

Velmi často kladené dotazy

Jak poznám, jestli je zboží skladem?

  • Aktuální dostupnost uvádíme u každého výrobku pod ikonou „vložit do košíku“. Klikem na tuto ikonu se zobrazí detailní seznam prodejen, na kterých se zboží v daný moment nachází. Označení „skladem“ znamená, že výrobek je u nás k dispozici a bude buď ještě tento den či následující pracovní den předán přepravci, případně připraven k osobnímu odběru na vámi zvolené pobočce.

  • Pokud produkt není aktuálně skladem, je možné aktivovat si službu hlídací pes, kdy vám následně přijde na uvedený e-mail informace o naskladnění produktu.

Půjčujete hudební nástroje?

  • Hudební nástroje, zvukovou nebo světelnou techniku si u nás není možné zapůjčit.

Je možné před nákupem výrobky vyzkoušet?

  • Podstatnou část našeho sortimentu je možné v prodejně vyzkoušet. Výjimkou jsou produkty, na které se vztahují hygienická nebo softwarová omezení, viz. OP. Vyškolená obsluha vás na místě bude informovat.

Je možné u vás objednat náhradní díly?

  • Konkrétní poptávku náhradního dílu vyřizuje naše servisní středisko po písemné poptávce. Kontaktovat jej můžete na adrese reklamace@music-city.cz

Jak zjistím stav reklamace?

  • Pokud již byla zakázka přijata do servisu, stav reklamace můžete ověřit zde

Kde všude máte prodejny?

  • Prodejny máme v Praze a Uherském Hradišti. Osobní odběr je možné sjednat také v centrálním skladu v Lounech. Kontaktní údaje najdete zde

Doručujete zboží i do zahraničí?

  • Ano, v současné době doručujeme také na Slovensko.

Lze bez problémů vrátit zboží do 14 dnů od jeho zakoupení? Vrátíte mi zpět peníze?

  • Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě standardně přijímáme zpět, je-li vráceno ve stavu, v jakém bylo prodáno. V opačném případě řešíme věc individuálně. Výjimky tvoří výrobky obsahující software a také ty, u kterých vrácení není možné z hygienických důvodů, tj. sluchátka, flétny, harmoniky apod. Vrácení peněz je samozřejmostí. Kamenných prodejen se tato možnost netýká.

Co znamená komfortní doprava?

  • Tento druh dopravy nabízíme při prodeji velkých nástrojů, které se osobním vozem přepravují obtížně. Piano vám na místě rovnou také sestavíme. Bližší informace uvádíme zde

Všiml jsem si kategorie zboží B-Stock. O co se konkrétně jedná?

  • Do této skupiny zařazujeme zboží snížené jakosti. Může být servisované, kosmeticky poškozené, nekompletní nebo vrácené. Bližší informace o konkrétním stavu najdete v popisku produktu, případně vás informují naši operátoři na bezplatné telefonní lince 800 708 807.

Musím vracet dárek, který jsem ke zboží dostal, pokud využiji práva na odstoupení od kupní smlouvy?

  • Ano. I dárek je nutné vrátit, pokud byl dodán společně s výrobkem. Nicméně, je-li dárkem například tričko, není třeba panikařit a můžete si ho ponechat.

Produkt se mi líbí, ale našel jsem ho levněji jinde. Dá se s tím něco dělat?

  • Ano. Pokud je to možné, snažíme se cenu zboží dorovnat. V takovém případě nás prosím kontaktujte zde

Našel jsem na internetu zboží, u kterého uvádíte, že se již neprodává. Skutečně už ho neseženu?

  • Je-li u výrobku uvedeno „Produkt se již neprodává“, jedná se o ukončený model, který nemáme skladem a nejsme schopni jej zajistit ani u našeho dodavatele. Na stránce tohoto již neprodávaného produktu jsou nabízeny podobné alternativy, které jsou skladem. Případně se můžete obrátit na naši infolinku, kde vám naši kolegové doporučí vhodnou náhradu.